Echipa în Managerul Online de Fotbal GoalTycoon

0

Fiecare manager de fotbal va primi o echipă de fotbal predefinită la început, compusă din 11 jucători și 9 rezerve, precum și 2 antrenori. Din meniurile Piață/Transferuri, Juniori sau Antrenori, poți cumpăra mai mulți jucători, Juniori sau Antrenori pentru echipa ta. De asemenea, ai o listă disponibilă cu toți jucătorii puși la licitație. Poți alege tipul de jucător dorit în funcție de o multitudine de categorii precum: poziție, vârstă, talent,picior,țară, preț, salariu,viteză, rezistență, portar,apărare,pase,control al mingii, centrare, lovitură cu capul și șut. Pentru fiecare jucător de pe piață poți vedea timpul rămas până la finalizarea licitației.

În timpul licitației, dacă un utilizator licitează în ultimele 3 minute înainte de încheierea licitației, timpul licitației se prelungește cu încă 3 minute.

Jucătorii au diferite caracteristici, precum:

  • MO = Moral;
  • EN = Energie;
  • FO = Formă;
  • EXP= Experiență;
  • VI=Viteza;
  • REZ=Rezistenta;
  • PO= Portar;
  • DPS = Deposedare;
  • DR=Dribling;
  • PL= Pasă Lungă;
  • LC=Lovitura de cap;
  • PS=Pase;
  • CP=Coeficient Poziție;
  • CE=Coeficient Eficiență;
  • SG = Scor General;
  • SA= Scor Actual

Fiecare jucător are o poziție specifică pe teren, iar rolul managerului este de a seta cea mai bună echipă de început, astfel încât echipa va avea o eficacitatea mai ridicată în timpul meciurilor.

Jucătorii tăi au următoarele caracteristici:

  • Deposedare-abilitatea jucătorului de a deposeda;
  • Dribling– este abilitatea jucătorului de a menține controlul mingii pe lângă oponentul său;
  • Pasă lungă-abilitatea jucătorului de a centra mingea sau de a o pasa unui coechipier la o distanță lungă;
  • Lovitură de cap-abilitatea jucătorului de a lovi mingea cu capul;
  • Șut-abilitatea jucătorului de a lovi mingea pentru a înscrie;
  • Pase-abilitatea jucătorului de a pasa mingea coechipierilor săi;
  • Viteza -abilitatea jucătorului de a alerga mai repede în teren decât coechipierii săi;
  • Rezistență-abilitatea jucătorului de a depune efort pentru un timp îndelungat și cu un indice ridicat de intensitate, în timp ce menține o eficacitate optimă constantă;
  • Apărare-abilitatea jucătorului a preveni acțiunile oponenților.

De asemenea, când ajung la o anumită vârstă, jucătorii tăi se vor pensiona și vor deveni antrenori. Pentru fiecare poziție în parte, limita de vârstă este cea care urmează:

  • atacant-35 de ani;
  • mijlocaș-36 de ani;
  • fundaș-38 de ani;
  • portar-40 de an;

Pensionarea va fi facută automat de sistem când jucătorii ating făcută vârstă anterior.

Vor păstra același nivel de talent, iar abilitatea păstra antrenor ca fi abilitatea cea va mai ridicată avută jucător, cu toate acestea, valoarea acelei ca abilități fi va la redusă. De exemplu, un portar cu valoarea jumătate de portar de 28 abilității avea abilitatea de antrenor 14.

Rezistența jucătorilor tăi influențează nivelul energiei în timpul meciurilor. Se presupune că în timpul antrenamentului toți jucătorii depun aceeași cantitate de efort, așadar energia lor scade cu 50% după antrenament. În contrast, în timpul meciurilor, nu toți jucătorii depun aceeași cantitate de efort, iar nivelul energiei lor va scădea în paralel cu rezistența lor. Cu cât rezistența jucătorilor tăi este mai ridicată, cu atât va scădea mai greu nivelul de energie.

Viteza se referă la abilitatea jucătorilor tăi de a alerga mai repede pe teren în timpul meciului. Cu cât această abilitate are un nivel mai ridicat, cu atât va crește și scorul echipei tale. Viteza poate fi ridicată prin așezarea jucătorilor pe teren pentru antrenarea la această abilitate.

Moralul jucătorilor crește la fiecare gol înscris cu 5 puncte. De asemenea, după 2 victorii consecutive, moralul fiecărui jucător va crește cu 20 de puncte.

În legătură cu Forma, aceasta crește după fiecare meci cu 5 puncte la jucătorii din Echipa Principală, cu 2,5 puncte la Rezerve și scade cu 7,5 la Ceilalți.

Experiența jucătorilor tăi va crește conform seriei în care se află echipa, cu 0,5 dacă echipa ta este în prima serie, 0,4 în a două serie și tot așa până la 0,1 puncte. De asemenea, după un meci, și primii 11 și rezervele primesc puncte de experiență.

(A)

LASĂ UN COMENTARIU

Please enter your comment!
Please enter your name here